CISCO

Connected Hotel and Hospitality

Αύξηση της πιστότητας των επισκεπτών, Παράδοση εξατομικευμένων υπηρεσιών
& Βελτιστοποίηση της λειτουργίας

Οι λύσεις “Cisco Connected Hotel & Hospitality” παρέχουν εξελιγμένες υπηρεσίες που διαφοροποιούν το εμπορικό σας σήμα και δημιουργούν μία εξατομικευμένη εμπειρία για κάθε επισκέπτη ξεχωριστά. Αυτή η ολοκληρωμένη σουίτα λύσεων, βοηθά τους ξενοδόχους και τους φορείς εκμετάλλευσης ως προς τα παρακάτω:

  • Στην υποστήριξη των πιο πρόσφατων κινητών εφαρμογών και ασύρματων υπηρεσιών.
  • Στη βελτίωση της λειτουργικής αποδοτικότητας μέσω της μείωσης των εξόδων, όπως π.χ. το κόστος της ενέργειας.
  • Στη δημιουργία νέων πηγών εσόδων μέσω των τεχνολογιών επόμενης γενιάς.
Η διαφοροποίηση

Στη βιομηχανία των τουριστικών μονάδων φιλοξενίας, η παροχή προηγμένων υπηρεσιών θα αποτελεί πάντα παράγοντα διαφοροποίησης. Αλλά οι προσδοκίες των επισκεπτών για τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου έχουν ήδη προχωρήσει πέρα από καθαριότητα, μοντέρνο δωμάτιο και υπηρεσία concierge. Κορυφαία ξενοδοχεία του μέλλοντος θα είναι αυτά που θα προσφέρουν περισσότερα στους επισκέπτες τους και θα λαμβάνουν περισσότερα για τις επιχειρήσεις τους. Περισσότερες υπηρεσίες, παραγωγικότητα, πίστη των πελατών και τελικά, περισσότερα κέρδη.

Τα ξενοδοχεία πρέπει να αντιμετωπίσουν ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, η μείωση της εμπιστοσύνης των πελατών και οι τεχνολογικές ανάγκες των επισκεπτών ξεπερνούν τις δυνατότητες πολλών σημερινών ξενοδοχείων: ανάγκες, όπως η τηλεδιάσκεψη, η χρήση εσωτερικών μηνυμάτων, καθώς και η ασύρματη πρόσβαση υψηλής ταχύτητας σε όλο το ξενοδοχείο. Η διαφοροποίηση δεν είναι πλέον στη διακόσμηση, αλλά στην πρόσβαση των υπηρεσιών που ένα ξενοδοχείο δύναται να προσφέρει. Οι σημερινοί ταξιδιώτες θέλουν να επεκτείνουν τις δυνατότητες της εργασίας και του σπιτιού τους στο ταξιδιωτικό τους περιβάλλον, απαιτούν ολοκληρωμένη πρόσβαση σε κορυφαίες τεχνολογίες κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους, καθώς και ένα άνετο δωμάτιο.

istock_000005397236small_1

Επιπλέον, τα ξενοδοχεία βρίσκονται υπό συνεχή πίεση για να κερδίσουν περισσότερα από τις επιχειρήσεις τους. Η αύξηση των εσόδων ανά διαθέσιμο δωμάτιο είναι μία συνεχής απαίτηση για διατήρηση κερδοφορίας. Η παραγωγικότητα του προσωπικού πρέπει να βελτιωθεί για την παροχή καλύτερων υπηρεσιών με τους υφιστάμενους πόρους. Ο κύκλος εργασιών που παράγουν οι εργαζόμενοι είναι ένα μόνιμο πρόβλημα που πρέπει να τύχει σωστής διαχείρισης. Η ασφάλεια των επισκεπτών αποτελεί πρωταρχική μέριμνα, η οποία απαιτεί την καλύτερη παρακολούθηση και επιτήρηση. Τα λειτουργικά κόστη πρέπει να ελέγχονται. Ωστόσο, η προσθήκη νέων ανέσεων και υπηρεσιών για την υποστήριξη αυτών των στόχων, μπορεί να επιβαρύνει την κερδοφορία, ενώ οι υπηρεσίες αυτές θα πρέπει να αναπτυχθούν αποτελεσματικά.